המחאה האתיופית: שוטר נדקר בהפגנה בתל אביב

בנצי לייזרוביץ No Comments on המחאה האתיופית: שוטר נדקר בהפגנה בתל אביב

8 נעצרו במהלך עימותים עם המשטרה במחאות בעקבות דריסתו למוות והפקרתו של בן הארבע. המשטרה השתמשה ברימוני הלם ומכת"זית. שוטר נפצע קל-בינוני מדקירת מפגין – שנמלט מהמקום

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כוחות משטרה ממשיכים בחיפושים אחר מפגין שדקר שוטר ופצע אותו באורח בינוני במסגרת הפגנת העדה האתיופית. כאשר מאות בני אדם הפגינו אמש במחאה על החלטת הפרקליטות שלא להאשים בהריגה את הנהגת שפגעה בילד רפאל אדנה בן הארבע בתאונה לפני כשלושה חודשים.

במשטרה טענו כי הושלכו לעבר השוטרים אבנים וחפצים נוספים שגרמו לפציעת שני שוטרים נוספים. כתבנו לענייני משטרה בנצי ליזרוביץ' מוסר – כי במהלך ההפגנה נפצעו חמישה שוטרים. בנוסף המשטרה החלה לנקוט יד קשה יותר ולהשתמש ברימוני הלם כדי לפזר את המפגינים. ונעצרו עשרה מפגינים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לאלימות המפגינים ואמר: "הפגנות הן זכות מקודשת במדינה דמוקרטית אבל לא נקבל כל סוג של אלימות. דקירה של שוטר היא חציית קו אדום".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הצהיר: "דקירת שוטר היא קו אדום בוהק. חופש המחאה היא זכות יסוד, אבל לא יעלה על הדעת שימוש באלימות ובוודאי שלא פעולה חמורה כל כך של דקירת שוטר". עוד ציין השר: "חשוב שמחאת הקהילה האתיופית תשמע וטענותיהם הצודקות לא אחת, יבדקו, אך פגיעה בשוטרים וכוחות הביטחון זו חציית כל גבול ואנחנו נמצה את הדין עם הדוקר".



0 תגובות